Opłać fakturę jednym kliknięciem!
czwartek, 01 marca 2018 09:05
Już od dziś - dzięki naszemu partnerowi Billtech - możecie Państwo opłacić rachunki za usługę dostępu do Internetu, Telewizji, Telefonii bezpośrednio z elektronicznego Biura Obsługi Klienta Interduo.

Aby rozpocząć korzystanie z łatwych płatności, trzeba wejść do swojego Panelu Klienta dostępnego pod adresem https://ebok.interduo.pl/ i w zakładce “Finanse” wybrać przycisk “Opłać Teraz”. Jeśli nie pamiętają Państwo danych logowania do Panelu to dostępna jest opcja przypomnienia.
Więcej…
 
Kolejny kanał komunikacyjny - zgłoszenia przez SMS
wtorek, 20 lutego 2018 15:31
Z przyjemnością informujemy, że po całodobowym Telefonicznym Centrum Zgłoszeń uruchomiliśmy nowy kanał komunikacji – SMSy. Od dziś możecie Państwo dokonywać zgłoszeń, wysyłając SMS na numer 533 387 600. Okazjonalnie będą też Państwo dostawać z tego numeru powiadomienia.

Zespół INTERDUO

Więcej…
 
Telefoniczne Centrum Zgłoszeń - działamy przez całą dobę!
środa, 15 listopada 2017 12:58
Szanowni Klienci!

Już od dziś możecie kontaktować się z nami przez całą dobę - 7 dni w tygodniu. W godzinach pracy Biura Obsługi Klientów (8:30 - 16:30 od poniedziałku do piątku) kontakt z nami jest możliwy osobiście lub pod numerem telefonu 81 475 3000. Poza godzinami pracy Biura pod tym samym numerem dostępne jest Telefoniczne Centrum Zgłoszeń. Informacje i zgłoszenia przekazane za pomocą Centrum Zgłoszeń będą rozpatrywane podczas dyżuru administratora sieci lub w czasie pracy BOK.

 


Strona 1 z 10

Zaufali nam

Współpraca


Kike